Vijesti iz Turističkog ureda
Informacije za vlasnike kuća i stanova za odmor (2021)
Turistički ured TZ grada Vodica pripremio je ažurirane informacije namijenjene fizičkim osobama vlasnicima kuća i stanova za odmor na području TZ grada Vodica (nekomercijalni objekti), a možete ih preuzeti u nastavku:
Informacije za vlasnike kuća i stanova za odmor
Zahtjev za unos fizičke osobe u sustav eVisitor
ENG:
IQM edukacija - Kulturni turizam
21.04.2021. u 17,00 sati
Kulturni turizam - lider destinacijske ponude
Najavljujemo prezentacije uspješnih primjera iz prakse, uključite se na edukaciju i poslušajmo što nam iz vlastitog iskustva preporučaju:
- Margarita Maruškić Kulaš, mag. oec., ravnateljica Javne ustanove Aquatika- slatkovodni akvarij Karlovac
- Zrinka Ettinger Starčić, viša kustosica, ravnateljica Lošinjskog muzeja / Muzeja Apoksiomena, Mali Lošinj
- Darko Bilandžić, voditelj marketinga Muzeja vučedolske kulture, Vukovar
- Ivana Skočić, ravnateljica Memorijalnog centra "Faust Vrančić" u Prvić Luci – Vodice
- Ana-Marija Šolaja, mag.oec., stručni voditelj Memorijalnog centra Nikola Tesla
LINK ZA EDUKACIJU: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_tLc4rnl5SsSrZM3Tchj3Gw
Nova IQM Destination edukacija
Svjesni važnosti činjenice da nam znanje može pomoći u savladavanju izazova u kojima se nalazimo i koji slijede, IQM Destination tim najavljuje slijedeće edukacije:
15.04.2021. u 17,00 sati
Oznake kvalitete lokalnih proizvoda: Lika Quality i Vrhunsko vukovarsko
Predavači:
Petra Kovačević, voditeljica Klaster Lika Destination
Vedran Barić, upravitelj Zadruge Vrhunsko vukovarsko
Nastavak IQM Destination Education
Nakon edukacije o pripremi za fotografiranje, najavljujemo i pozivamo na sljedeću edukaciju u organizaciji IQM tima. Tema je svakako zanimljiva za sve koji žele dobiti informacije o trendovima u turizmu, pokušati pronaći u novim trendovima svoju poslovnu priliku, te čuti zanimljiva iskustva. Sljedeća tema IQM Destination Education:
Trendovi u hotelskom smještaju, 07.04.2021. godine u 14,00 sati
Predavač: Pero Matić, IQM Destination
Novi uvjeti ulaska u Republiku Hrvatsku
Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, od 1. travnja 2021. godine turisti iz Europske unije i trećih država koji su cijepljeni ili su preboljeli COVID ili imaju negativan PCR odnosno antigenski test s liste testova EU, mogu ući u Republiku Hrvatsku. Sve informacije o uvjetima ulaska u Republiku Hrvatsku, s obzirom na privremene zabrane, odnosno ograničenja koja su na snazi zbog suzbijanja širenja bolesti COVID-19 dostupne su na web stranici Ministarstva unutarnjih poslova na hrvatskom, engleskom i njemačkom jeziku:
Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske - UZG COVID (gov.hr)
Foto natječaj
Turistička zajednica grada Vodica poziva sve zaljubljenike u fotografiranje na sudjelovanje u foto natječaju „Uskrs u Vodicama“ s ciljem da obilježimo ovo posebno vrijeme fotografijama koje slave doživljaj Uskrsa u našem gradu. Uskrsno vrijeme oduvijek ima posebno značenje u Vodicama, sada možda i više nego ikad. Ostanimo zajedno u našim mislima i željama te podijelimo svoje omiljene motive, trenutke i doživljaje!
Fotografije na temu „Uskrs u Vodicama“ mogu se dostaviti na e-mail info@vodice.hr ili privatnom porukom našoj Facebook stranici @visit.vodice.official od 31.03. do 05.04.2021. godine. Autori deset najbolje ocjenjenih fotografija biti će nagrađeni prigodnim promo paketima TZ grada Vodica.
IQM Destination Education
Pozivamo Vas na prvo predavanje 31.03.2021. godine u 17,00 sati sa temom:
Priprema objekta za fotografiranje, Predavač: Mag. oec. Anamarija Cicarelli, IQM Destination
Molimo Vas prijavite se:
https://us02web.zoom.us/j/82276055655?pwd=OUcxV0RNbTlMSVc0Ry9UR0srSjFGdz09
Meeting ID: 822 7605 5655
Passcode: 776049
Online radionica za iznajmljivače
Turistička zajednica grada Vodica poziva sve iznajmljivače sa svog područja na online radionicu koja će se održati putem Zoom aplikacije u utorak, 16. ožujka 2021. godine s početkom u 18:00 sati.
Teme:
- Poslovanje u novim uvjetima
- Novi trendovi u 2021
- Priprema i prezentacija objekta
- Komunikacija s gostima
- Zakonske obveze - aktualno u 2021.g.
Predavači:
- Anamarija Ciccarelli, Interligo
- Anita Franin-Pečarica, TZ grada Vodica
Aplikacija Zoom preuzima se na web adresi zoom.us, a radionici se pristupa s ovim pristupnim podacima:
Meeting ID: 881 9426 8744
Passcode: 559793
Javni poziv za prijavu rješenja suvenira
TZ grada Vodica objavljuje javni poziv za prijavu rješenja suvenira. Cilj ovog poziva je potaknuti inicijative za osmišljavanje lokalnih suvenira i proizvoda te njihove promocije. Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (obrti, OPG-i, kućna radinost, slobodni umjetnici i dr.), registrirane, odnosno s prebivalištem na području RH.
Suvenir bi trebao predstavljati odraz umjetničkog, kulturnog i povijesnog naslijeđa grada Vodica, prezentirati njegovu materijalnu i nematerijalnu baštinu.
Pravovremeno prispjela rješenja ocjenjivati će povjerenstvo imenovano od strane TZ grada Vodica, a kriteriji pri ocjenjivanju prijedloga suvenira su: originalnost, kvaliteta izrade, prezentacija (ambalaža, poštivanje ekoloških načela i sl.), prepoznatljivost, ekonomska pristupačnost, uporabljivost.
Povjerenstvo će na osnovi prijavljenih rješenja donijeti odluku o odabiru suvenira koji će time steći pravo na oznaku Suvenir iz Vodica / Vodice gift, koju dodjeljuje TZ grada Vodica.
Safe stay in Croatia
Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica predstavili su projekt Safe stay in Croatia, nacionalnu oznaku sigurnosnih protokola u turizmu i ugostiteljstvu, koju od 2021. godine dionicima u turističkom sektoru dodjeljuje ministarstvo turizma i sporta. Na novoj web platformi svi zainteresirani mogu naći informacije o tome što Stafe stay in Croatia predstavlja, prijaviti se za dodjelu oznake, preuzeti sigurnosne oznake i ostaviti svoje dojmove.
Hrvatska turistička zajednica provodit će promotivne aktivnosti u sklopu kampanje tijekom ožujka i travnja na tržištu Njemačke, Austrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovačke, Mađarske, Francuske i Nizozemske. Uz promotivni dio, koji se odnosi na pozicioniranje Hrvatske kao dobro pripremljene i sigurne turističke destinacije, ova kampanja ima i edukativni karakter s ciljem da se gosti upoznaju s protokolarnim i epidemiološkim mjerama koje se provode na svim razinama turističke djelatnosti kako bi im se omogućio siguran i ugodan boravak u našoj zemlji.