HR | EN | DE | IT | PL
Menu
Početna » Kutak za privatne iznajmljivače

Kutak za privatne iznajmljivače

eVisitor - upute za prijelazno razdoblje

14. 12. 2015.

Poželjno je da se sve prijave i odjave u 2015. godini, počevši od 16.12.2015. godine paralelno vrše u postojeće sustave kao i u sustav eVisitor. Sve prijave turista kojima datum odlaska završavaju do 16.12.2015 uneseni od strane obveznika, financije i zaduženja bit će obrisani. Sve prijave i odjave koje će biti ostvarene do 1.1.2016. godine, neće prouzročiti financijska zaduženja unutar sustava eVisitor, te neće utjecati na statističke podatke za 2015. godinu. Gosti u eVisitoru koji se zateknu u prijelaznom razdoblju između dvije godine, odnosno noćenje 31.12.2015 na 1.1.2016. godine u sustav eVisitor iznosit će 0,00 kuna, dok će noćenje 1.1.2016. na 2.1.2016. prouzročit prvo financijsko zaduženje i prvi statistički podatak za 2016. godinu. U nastavku dostavljamo primjere gdje naglašavamo proces Obvezno ili Poželjno.

eVisitor

03. 12. 2015.

Hrvatska turistička zajednica izradila je informacijski sustav eVisitor, a dana 20.11.2015. objavljen je Pravilnik o načinu vođenja popisa turista te o obliku i sadržaju obrasca prijave turista turističkoj zajednici (NN 126/15) kojm je sustav eVisitor propisan kao centralno mjesto prijave i odjave turista, naplate boravišne pristojbe i statističkog upravljanja podacima o obveznicima i turistima. Obveza korištenja sustava od strane obveznika prijave i odjave te turističkih zajednica započinje 01.01.2016. godine, te se nakon toga datuma ukidaju svi alternativni načini prijave i odjave. 

 

Oni korisnici koji imaju svoje informacijske sustave, mogu ih prilagoditi za razmjenu podataka sa eVisitorom, a sve potrebne informacije za programere nalaze se na linku: https://www.evisitor.hr/eVisitorWiki/Javno.Web-API.ashx

Za sve korisnike koji nemaju svoje informacijske sustave, eVisitor je web aplikacija čije korištenje ne zahtjeva dodatno instaliranje na računalo i besplatan je za sve korisnike. Preduvjet za korištenje je da se do prvog dolaska gostiju obrate svojoj turističkoj zajednici koja će izdati korisničko ime, lozinku i TAN tablicu za prijavu u sustav, te uputiti na pomoćne materijale u svladavanju vrlo jednostavne i intuitivne aplikacije. 

Forum obiteljskog smještaja Šibensko-kninske županije

19. 11. 2015.

Hrvatska gospodarska komora, Županijska komora Šibenik, organizira Forum obiteljskog smještaja Šibensko-kninske županije koji će se održati u srijedu 25. studenog 2015.g. u multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice “Juraj Šižgorić”, Poljana – Šibenik, s početkom u 11, 00 sati.
Na Forumu će između ostalog, značajna tema biti prezentacija turističkog informacijskog sustava eVisitor. Dolazak se treba potvrditi na e-mail iskaro@hgk.hr ili fax 022 311 610, na priloženom obrascu.

Program

Obrazac za prijavu

LAG MORE 249 - konzultacije

28. 10. 2015.

​Želite saznati više informacija o energetskoj obnovi kuća? Kako izgraditi bazen uz bespovratne državne poticaj? Kako se zaposliti ili studirati u EU? Kako do 15 000 € bespovratne potpore za Vaš OPG? Kako postati član LAG-a?

Odgovore na ta i još druga brojna pitanja potražite u petak 30. listopada 2015. godine u Gradskoj vijećnici Grada Vodica. Informacijski centar Europe Direct Šibenik te Lokalna akcijska grupa More 249 (LAG More 249) bit će mještanima grada Vodica i okolice na raspolaganju u vidu konzultacija od 10 do 12 h.

Energetski certifikat - prezentacija

06. 10. 2015.

Prema tumačenju Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja i odredbi Zakona o gradnji (NN br. 153/13), pružatelji ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu smatraju se obveznicima pribavljanja energetskog certifikata. Certifikat je potrebno pribaviti za sve zgrade ukupne površine veće od 50 m2 od 01.01.2016., a prije iznajmljivanja, davanja u zakup ili na leasing.

TZ grada Vodica poziva sve zainteresirane iznajmljivače na prezentacijski dan na kojem će se ovlašteni certifikatori predstaviti, dati sve potrebne informacije o energetskom certifikatu i podijeliti svoje promidžbene materijale i ponude.

Sve informacije i ponude mogu se dobiti u srijedu 07.10.2015. u Gradskoj vijećnici u Vodicama, Ive Čače 8, u vremenu od 10:00 do 17:00 sati. 

2. nacionalni forum obiteljskog smještaja

21. 09. 2015.

Zajednica obiteljskog turizma pri HGK i ove godine organizira 2. nacionalni Forum obiteljskog smještaja (FOS) koji će se održati 12.-13.10.2015. u Poreču. I ove godine na Forumu se očekuje do 1.000 sudionika, uz odabrane izlagače proizvoda i usluga za obiteljski smještaj, te mnoge zanimlijve teme, predavače i međunarodni panel.

Online prijave za Forum možete izvršiti putem sljedećeg linka: www.hgk.hr/obiteljski

Za sudjelovanje na Forumu nema kotizacije, a online prijave bit će otvorene do 07.10.2015. godine.
Više informacija o 2. Forumu možete pratiti putem službene Internet stranice HGK Sektora za turizam na gore navedenom linku, gdje se objavljuju novosti, informacije i Newsletter 2. FOS.

Energetski certifikat

18. 09. 2015.

Shodno tumačenju Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja i odredbi Zakona o gradnji (NN br. 153/13), pružatelji ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu smatraju se obveznicima pribavljanja energetskog certifikata. Certifikat je potrebno pribaviti za sve zgrade ukupne površine veće od 50 m2 od 01.01.2016., a prije iznajmljivanja, davanja u zakup ili na leasing.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane pravne i fizičke osobe ovlaštene za izradu energetskog certifikata da iskažu svoj interes za sudjelovanje na prezentaciji za iznajmljivače i dostave ponudu Turističkoj zajednici grada Vodica. Na području TZG Vodice registrirano je 1650 iznajmljivača.

U mjesecu listopadu želimo pripremiti prezentaciju za sve zainteresirane iznajmljivače, na kojoj će se certifikatori moći predstaviti, dati sve potrebne informacije o energetskom certifikatu i podijeliti svoje promidžbene materijale i ponude.


Molimo sve zainteresirane ovlaštene certifikatore da se jave u Turistički ured TZG Vodica sa ponudom:

- e-mailom na adresu: info@vodice.hr

- faxom: 022/ 442 111

- osobno u ured TZ grada Vodica

 

Poziv je otvoren do 05. listopada 2015. godine.

Planirani termin prezentacije: 07. listopada 2015.

Grad Vodice - obavijest

11. 08. 2015.

Prenosimo obavijest sa web stranice Grada Vodica:

 

"Poštovani  sugrađani, u namjeri što bolje pripreme za narednu turističku sezonu, pozivate se do 15. rujna 2015. godine dostaviti pismena mišljenja, primjedbe i prijedloge Gradu Vodice a vezano za novi Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti („Narodne novine“, broj 85/15) a kojim odredbama je data veća ovlast Gradskog vijeća (iz članka 9.st.2, članka 14. st.1 i članka 41. st.1) za propisivanje između ostalih i najinteresantnijeg pitanja- radnog vrijemena ugostiteljskih objekata u zatvorenom i otvorenom prostoru iza 24,00 sata.

Gradsko vijeće je obvezno do 09. studenog 2015., donijeti novu Odluku, te će vaša pomoć biti neprocjenjiva u reguliranju ove djelatnosti u svrhu unapređenja turizma i zadovoljstva  gostiju i građana."

Turistički cvijet - obiteljski smještaj 2015

30. 07. 2015.

HGK već 19 godina provodi akciju "Turistički cvijet - Kvaliteta za Hrvatsku", a od ove godine po kriteriju izvrsnosti po prvi put je u ocjenjivanje kvalitete ponude poslovnih subjekata uvedena i kategorija „Obiteljski smještaj“. 

Ocjenjivanje je pokrenula Zajednica obiteljskog turizma pri HGK sa ciljem edukacije i poticanja stalne inovativnosti proizvoda obiteljskog turizma Hrvatske.

Više informacija objavljeno je na Internet stranici Sektora za turizam HGK:

http://www.hgk.hr/djelatnost/gosp_turizamugostiteljstvo/pozivamo-poslovne-subjekte-u-obiteljskom-smjestaju-na-natjecanje-u-izvrsnosti-turisticki-cvijet-kvaliteta-za-hrvatsku-2015?category=69

Rok za prijavu je 07.08.2015. (petak), a ispunjen obrazac Prijava s naznakom za „Turistički cvijet – obiteljski smještaj 2015.“ šalju se na e-mail: lmiscin@hgk.hr

Primjena Zakona o zaštiti potrošača

01. 07. 2015.

Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača, građani koji pružaju ugostiteljske usluge u domaćinstvu dužni su u smještajnim jedinicama istaknuti obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača. Pisani prigovor je prigovor kojeg potrošač upućuje trgovcu na trajnom mediju pod kojim se smatra svako sredstvo koje omogućava potrošaču ili trgovcu da pohrani informacije koje su njemu osobno namijenjene tako da budu dostupne za kasniju uporabu toliko dugo koliko je potrebno s obzirom na svrhu informacije i koje omogućava nepromijenjenu reprodukciju podataka – to može biti papir, elektronička pošta, CD-ROM, DVD, memorijska kartica i čvrsti disk računala.

Prigovorom potrošač iznosi svoje nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu. Iznajmljivač je dužan omogućiti pisani prigovor potrošača u svojim poslovnim prostorijama, putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, a također je dužan bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak prigovora. U poslovnim prostorijama (smještajnim jedinicama) mora vidljivo istaknuti obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora te na prigovore pisano odgovoriti u zakonom predviđenom roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Iznajmljivač je dužan na trajnom mediju voditi i čuvati evidenciju prigovora potrošača godinu dana od dana primitka pisanog prigovora.

Turistička zajednica
grada Vodica

Obala Vladimira Nazora bb
HR-22211 Vodice